امام جمعه اقلید با بیان اینکه پهباد ها و موشک های یمنی همه جای امارات را در تیررس خود داشته و به راحتی می توانند هر نقطه ای از خاک این کشور را مورد هدف قرار دهند، خطاب به امارات گفت: امارات بداند که از این پس، دیگر کشورشان جایی برای سرمایه گذاری خارجی ندارد.
کد خبر: ۱۰۲۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 29 January 2022

تابناک فارس به نقل از شیرازه:  حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر با اشاره به جنایات آل سعود کودک کش در یمن و با تأکید بر اینکه چوب این جنایت ها و وحشی گری علیه غیرنظامیان و کودکان معصوم و بیگناه را خواهند خورد، اظهار داشت: این جنایات آنقدر دردناک و وحشتناک بود که صدای هنرپیشگان هالیوودی را نیز درآورد.

وی عنوان کرد: ائتلاف چندگانه (آمریکایی، سعودی، اسرائیلی و اماراتی) علیه یمن موجب شده بیش از هفت سال شبانه روز بر سر این ملت غریب و مظلوم آتش بریزند و نگذارند که صدای مظلومیت شان به جایی برسد.

طالبی افزود: مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر نیز خفه خون گرفته اند و با سکوت مرگبار خود چراغ سبزی به این ظالمان داده اند تا بر جنایات خود بیفزایند.

امام جمعه اقلید با بیان اینکه پهباد ها و موشک های یمنی همه جای امارات را در تیررس خود داشته و به راحتی می توانند هر نقطه ای از خاک این کشور را مورد هدف قرار دهند، خطاب به امارات گفت: امارات بداند که از این پس، دیگر کشورشان جایی برای سرمایه گذاری خارجی ندارد.

خطیب جمعه اقلید یادآور شد: حتی رژیم جعلی و غاصب اسرائیل نیز از این موضوع احساس خطر کرده و می گوید موشک ها و پهبادهای یمنی به راحتی می تواند محل های حساس آن ها به ویژه در مرکز دیمونای آن ها را مورد هدف قرار داده و بزند.

امام جمعه اقلید در ادامه به تعادل دولت سیزدهم در سیاست خارجی و روش خوبی که در سیاست جهانی، به ویژه همسایگان، در پیش گرفته اشاره و بیان کرد: وقتی تعادل و توازن در سیاست خارجی درست و برقرار باشد، تبلیغات دشمنان نیز کارایی خود را ازدست داده و کم رنگ می شود.

طالبی با بیان اینکه تعادل به معنای سستی در سیاست جهانی نیست، عنوان داشت: این توازن سازی حفظ اصل صیانت از استقلال کشور است.

وی ادامه داد: روی آوردن سیاسی و اقتصادی به کشورهای آسیایی و شرقی به ویژه همسایگان، یک سیاست با برد مثبت است که می تواند هم به اقتصاد کشور نظم بخشد و هم در سیاست جهانی تعادل ایجاد کرده و صدای بنگاه های تبلیغاتی غربی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را خاموش کند.

امام جمعه اقلید با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری اسلامی به مسکو و تعاملات صورت گرفته بین ایران و چین، تصریح کرد: غربی ها و اروپایی ها دریافتند که نمی توانند با تحریم و امثال آن ما را محدود و منزوی کنند بلکه اهرم فشار آن ها کند و کندتر خواهد شد.

خطیب جمعه اقلید خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم، دولت درجازدن و پس روی نیست بلکه روبه جلو و با قدرت حرکت می کند و نتیجه آن به زودی معلوم می شود.

طالبی سپس به جهاد تبیین اشاره و با بیان اینکه مبتکر این جهاد، مقام معظم رهبری هستند، بیان داشت: با توجه به اینکه می خواهیم حقیقت نظام مقدس اسلامی و ارزش های آن را به نسل های آینده منتقل کنیم، حسب فرمایش مقام معظم رهبری، نیاز به منطق قوی و عقلانیت کامل همراه با زینت عاطفه انسانی و بکارگیری اخلاق داریم تا بتوانیم جوانان و نوجوانان را با نظام مقدس اسلامی به خوبی و کامل آشنا کنیم.

امام جمعه اقلید همچنین به عزت و اقتدار کنونی کشور علیرغم تبلیغات سوء دشمن و فتنه هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد، اشاره و با دوران طاغوت و برخی از اتفاقات و وابستگی ها و استثمار کشور توسط بیگانگان مقایسه کرد.

وی در پایان سخنان خود صعود غرورآفرین تیم ملی کشور به جام جهانی 2022 را تبریک گفت و برای جوانان و فرزندان این مرز و بوم در هر عرصه ای، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار